|
Nasza droga na lotnisko Żukowskij wiodła
przez pobliskie, i znacznie mniejsze, lotnisko Bykowo, które zmieniono
w gigantyczny parking. Byliśmy dość wcześnie, aby znaleźć się
na początku kolejki oczekujących na przewiezienie specjalnymi
autobusami na teren imprezy. Przy okazji udało się też nieco sfotografować
- tam chyba nie ma pustych lotnisk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak to bywa podczas imprez na terenie lotnisk
wojskowych, wszystkich gości wwożono autobusami. Dalo to jednak
szansę zerknąć chociaż na to, co stało poza obszarem widocznym
z terenu wystawienniczego. Niestety, byliśmy po złej stronie autobusu,
przez co nie udało się sfotografować jednej z dwóch kolekcji muzealnych
lotniska,
tej ustawionej przy wejściu. Szkoda, bo wśród eksponatów mignął
mi nawet Ił-102.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokazy w locie odbywały się niemalże pod
słońce - aby coś udanie ułowić należałoby
spędzić ze trzy albo i cztery godziny na południowowschodnim krańcu
pasa, w mocno
utrudniającym życie słońcu (kto poznał moskiewski upał, ten wie,
o czym piszę).
Szczęściem na ziemi było równie dużo albo i więcej ciekawego do
obejrzenia...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wychodziliśmy półtorej godziny po oficjalnym
zamknięciu imprezy,
wyjściem na drugim końcu lotniska, tuż obok terenu zajmowanego
przez OAO Iliuszyna - co widać zresztą po stojących tam maszynach.
W ich cieniu znajdował się przystanek autobusu odwożącego do kolejki.
|
|
|
|
|
|
|
Obiecany regionalny odrzutowiec Suchoja można
było
odnaleźć tylko na wielkej reklamie MAKSa
umieszczonej tuż obok Placu Czerwonego.
Ale i tak - żal było wyjeżdżać....
|
|
|